STAG R14
dedykowany jest do pojazdów wyposażonych w instalację sekwencyjnego wtrysku gazu CNG (tzw. metan).
Stały docisk elementów korpusu niezależny od temperatury pracy reduktora oraz temperatury zewnętrznej.
Reduktor wykonany jest z dwóch odlewów aluminiowych, połączonych za pomocą śrub wraz ze sprężynami talerzowymi, co gwarantuje zwartą konstrukcję urządzenia i stały docisk obu części korpusu.
Wyjątkowa szczelność.
Zastosowanie sprężyn talerzykowych do scalenia korpusu obudowy znacząco wpłynął na wzmocnienie szczelności reduktora.
Wytrzymałe membrany.
Zastosowanie wysokiej klasy materiałów zapewnia odporność na ekstremalne warunki panujące wewnątrz reduktora (obciążenia mechaniczne i termiczne).
Dwustopniowa regulacja.
Dzięki dwustopniowej regulacji reduktora zależność ciśnienia wyjściowego od stanu napełnienia zbiornika jest ograniczona do minimum. W pierwszej komorze za pomocą zaworu dźwigniowego następuje redukcja ciśnienia do wartości bezpiecznej, następnie w komorze niskiego ciśnienia następuje płynna regulacja zaworem trzpieniowym w zakresie 1,6-2,4 Bara.
Zintegrowany elektrozawór.
Umieszczony między komorami reduktora, gwarantuje bardzo niskie spadki ciśnienia przy wysokich obciążeniach oraz umożliwia szybkie odcięcie dopływu gazu w przypadku awarii.
Uchwyt 360o – centralne mocowanie.
Dedykowany uchwyt montażowy pozwala na stabilne mocowanie reduktora w zakresie 360o za pomocą jednej śruby, jest to niebywałym atutem przy co raz bardziej zabudowanych komorach silnika.
Bezpieczeństwo.
Wysokie ciśnienie gazu wychodzącego z butli CNG na wejściu do reduktora zostaje znacząco zredukowane przez zawór dźwigniowy, co gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa.
Na rynku pojawiły się filtry "no name" - bez oznaczeń producenta. Nie należy stosować filtrów nieznanego pochodzenia, gdyż mogą błędnie sugerować nieprawidłową pracę reduktora (spadki ciśnienia na Reduktorze). Polecamy stosowanie filtrów ze sprawdzonych źródeł.