Aktualności

Najnowsza wersja aplikacji AcSTAG

12.09.2022


Najnowsza wersja aplikacji AcSTAG przystosowana jest do obsługi modelu B3 sterownika STAG 400 DPI.

W przesłanej aplikacji AcStag-0.52.5.11227 umieściliśmy paczki aktualizacyjne firmware:

- STAG400_v4_1_7__2022-07-18.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

            Zmiany wprowadzone w firmware v4.1.7 (w porównaniu do wersji v4.1.5):

- Qgen_v2_13_5__2022-06-14.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji [STAG-4 QBOX (BASIC i PLUS); STAG-300-6/8 Q-MAX (BASIC i PLUS); STAG-4 QNEXT PLUS]

            Zmiany wprowadzone  w firmware v2.13.5 (w porównaniu do wersji v2.13.2)

 

Nowe kody silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI

STAG-400.4 DPI B2/B3

STAG-400.4 DPI B3

STAG-400.4 DPI A1

  • BMW N13B16A (1.6 T)
  • FCA 55273835 (2.0 MultiAir)
  • GM LEA (2.4)
  • Hyundai/Kia G4LE (1.6 GDI)
  • Hyundai/Kia G4LH (1.5 TGDI)
  • PSA EP6FADTXD(5GF) (1.6 PT)
  • Renault M5M 450 (1.6 TCe)
  • VW CZEA (1.4 TSI)
  • VW DADA (1.5 TSI)
  • VW CBZ (1.2 TSI)

 

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?

Aneks

Opis zmian

B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T)

- Dodaliśmy informację o wymaganych konsultacjach z doradcą techniczno-handlowym przy doborze reduktora.

- Dodanie opisu etykiety ECU dla B14XFL (Opel Astra, 1.4T, 125KM, 2016r.) oraz B14XFT (Opel Astra, 1.4T, 150KM, 2018r.)

- Poprawienie kolejności wersji językowych aneksu z ENG-PL-RUSS na PL-ENG-RUSS.

B15XFT_(LFV)(1.5Turbo)

- Dodana informacja o wymaganych konsultacjach z doradcą techniczno-handlowym przy doborze reduktora.

B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO)

Usunęliśmy z aneksu auto (OPEL Insignia 2015r) – w związku z czasowym usunięciem Opla z listy wspieranych kodów oraz uzupełnienie p.4.3 o sposób podłączenia do modelu B3.

EP6CDT(5FV),EP6DT(5FX_5FT)(1,6_THP)

- Dodaliśmy kolejność podłączenia wtryskiwaczy gazowych.

FB25D(2.5)

- Poprawiliśmy sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów).

- Dodaliśmy drugie auto (Subaru Forester 2020r) i wymieniliśmy zdjęcie komory silnika.

G4KH(2,0_TGDI)

- Aktualizacja nazwy kodu kalibracyjnego na: Hyundai/Kia G4KH(2.0 TGDI) (>2017r)

G4LD(1,4_T-GDI_GPF)

- Nowy sposób wiercenia kolektora

LF1,LFW(3,0_SIDI_V6)

- Nowy opis podłączeń (zrezygnowaliśmy z dedykowanych złącz na rzecz standardowego podłączenia do wiązki ECU pojazdu).

LFX_(3,6_SID_V6I)

- Aktualizacja/zmiana kolejności podłączenia wtryskiwaczy gazowych.

N55B30(3.0_T)

- Dodaliśmy informację o wymaganym sterowniku „od wersji wykonania wyk. 1/A1”.

 

 

« wróć

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.