Aktualności

Aktualizacja aplikacji AcStag i nowe kody STAG 400 DPI

14.12.2022


Zaktualizowaliśmy aplikację ACSTAG, dodając nowe funkcjonalności oraz kody silników obsługiwanych przez sterownik STAG 400 DPI.

W setupie AcStag-0.53.6.11300 w porównaniu do wersji AcStag-0.52.5.11227 wprowadziliśmy następujące zmiany:

- STAG400_v4_1_8__2022-11-07.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

Firmware 4.1.8

- Qgen_v2_13_6__2022-11-04.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji

Firmware 2.13.6

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?

Aneks

8NR-FTS(1,2_T)
- Zmiana modelu sterownika na STAG 400.4 DPI model B3.
- Dodanie punktu informującego o podłączeniu emulatora poziomu paliwa FLE-JC3

BGB(2,0_TFSI)
-  Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów cylindrów 3 i 4).

B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T)
-  Zmiana nagłówka (tzn. usunięcie zapisu, że należy montować wyłącznie wtryskiwacze i reduktory produkcji AC – R01/R02, W02/W03).
-  Dodanie wtryskiwacza AC W031.

N55B30(3.0_T)
- Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (zamiana wtryskiwacza 4 z 5).
-  Zmiana modelu sterownika z STAG 400.6 DPI model A1 na STAG-400-6 ET AC model A2.

CPKA,CPRA(1,8_TFSI)
-  Zmiana modelu sterownika dla kodu CPKA na STAG 400.4 DPI model A1.

CCZ(2.0_TFSI)
|-  Poprawiony rysunek złącza ECU

G3LC(1.0_TGDI) 
-  Poprawiony sposób wykonania emulacji wtryskiwaczy benzynowych (były pomylone nr pinów cylindrów 1 i 2).
-  Zmiana modelu reduktorze z R02 typ 150 na AC R02 (nie ma sensu podawać typu 150 KM, bo jest tylko jedna wersja tego reduktora)

DFYA(1,5_TSI_e-TEC) 
-  Wymiana zdjęć z komory silnika.

DPCA(1,5_TSI)
-  Wymiana zdjęć z komory silnika.

G4FJ(1.6_TGDI_GPF) |
- Zmiana nazwy kodu kalibracyjnego w AcStag z Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF na Hyundai/Kia G4F (1.6 TGDI) GPF

G4FP(1,6_TGDI) 
- Zmiana nazwy kodu kalibracyjnego w AcStag z Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF na Hyundai/Kia G4F (1.6 TGDI) GPF

N20B20A(2.0_xDrive)
  Dodanie zdjęć kolektora z drenami.

55273835(2,0 MultiAir)
-  Poprawiony błąd  numeru pinu obrotów z wałka (był Pin 90A, a powinien być Pin 78A).

 

« wróć

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.