Aktualności

Aktualizacja aplikacji AcStag

13.11.2023


Zaktualizowaliśmy naszą aplikację AcStag, służącą do obsługi sterowników marki STAG do wersji AcStag-0.55.11.11600.  Najnowsza aktualizacja obejmuje nie tylko nowe kody silnikowe, ale także aktualizacje firmware dla sterowników STAg 400 DPI oraz sterowników rodziny Q-generacji.  
 
Co się zmieniło?   

- Qgen_v2_14_0__2023-10-20.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji [STAG-4 QBOX (BASIC i PLUS); STAG-300-6/8 Q-MAX (BASIC i PLUS); STAG-4 QNEXT PLUS] 
Minimalna wymagana wersja aplikacji: v0.55 

Zmiany wprowadzone w firmware v2.14.0 (w porównaniu do wersji v2.13.8): 

 - STAG400_v4_2_0__2023-10-04.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC) 

Zmiany wprowadzone w firmware v4.2.0 (w porównaniu do wersji v4.1.9): 

 

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło? 

 
 
 
 
 
 

Aneks 

 
 
 
 
 

Opis zmian 

 
 
 
 
 

G6DH(3,3_GDI)_Genesis 

 
 
 
 

1. Zmiana kodu kalibracyjnego z Hyundai/Kia G6DH (3.3 GDI) na Hyundai/Kia G6DJ (3.8 GDI). 
2. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. 

 
 
 
 
 

G6DH(3,3_GDI)_Sedona 

 
 
 
 

1. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. 

 
 
 
 
 

G6DJ(3,8_GDI) 

 
 
 
 

1. Dodanie tabeli z opisem podłączenie FPR ze sterownikiem STAG. 

 
 
 
 
 

EcoBoost(2,7_316KM_Ford_NANO) 

 
 
 
 

1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03). 
2. Uzupełnienie opisu podłączenia obrotów o informację, że chodzi o wałek rozrządu. 

 
 
 
 
 

EcoBoost(2,7_340KM_FordEdge ST_NANO) 

 
 
 
 

1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03). 
2. Uzupełnienie opisu podłączenia obrotów o informację, że chodzi o wałek rozrządu. 

 
 
 
 
 

LLT(3,6_SIDI_V6) 

 
 
 
 

1. Poprawienie błędnych danych w rosyjskojęzycznej części aneksu. 

 
 
 
 
 

N20B20A(2.0_xDrive) 

 
 
 
 

1. Poprawienie błędnego numeru pinu czujnika ciśnienia paliwa w angielskiej i rosyjskiej części aneksu. 

 
 
 
 
 

L15BB(1.5_Vtec_Turbo) 

 
 
 
 

1. Uszczegółowienie typu wtryskiwacza na W031 STD (było W03). 
2. Dodana uwaga o przekłamywaniu wskazań poziomu benzyny po konwersji na gaz i konieczności dbania o odpowiedni poziom PB w zbiorniku, aby nie doprowadzić do uszkodzenia pompy paliwa. 

 

 

 

« wróć

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.