Aktualności

Nowość w ofercie AC SA - Reduktor R02 DPI

02.10.2024


Do rodziny reduktorów STAG R02 dołącza nowy model naszego najpopularniejszego reduktora - STAG R02 DPI. Dzięki zaawansowanej technologii dwumembranowej, ten kompaktowy reduktor zapewnia precyzyjne sterowanie ciśnieniem, gwarantując optymalną wydajność silnika.  
 

Zaprojektowany z myślą o samochodach z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem STAG R02 DPI jest mistrzem w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków pracy silnika. 

Jego niewielkie wymiary ułatwiają montaż nawet w małych przestrzeniach pod maską auta.  

 

Dlaczego R02 DPI? 

Dwie membrany R02 DPI działają synchronicznie, aby zapewnić płynną i efektywną kontrolę nad ciśnieniem. To klucz do maksymalizacji mocy i osiągów Twojego pojazdu. Spokojna jazda po mieście lub dynamiczne przyspieszenie na autostradzie – R02 DPI inteligentnie reaguje na każde obciążenie silnika. 

 

Uniwersalny kompan dla każdego sterownika 

R02 DPI to wszechstronny partner dla każdego sterownika STAG. Idealnie współpracuje zarówno z systemami do bezpośredniego wtrysku, jak i silnikami turbodoładowanymi. Zaprojektowany do obsługi mocy do 220 koni mechanicznych, jest gotowy do działania w najbardziej wymagających warunkach. 

 

Co wyróżnia R02 DPI?   

•  Podwójne sterowanie zaworem: dwie membrany dla podwójnej precyzji.  

•  Kompaktowa moc: mniejsze wymiary, niezmiennie potężna wydajność.  

•  Wszechstronność: idealny do silników z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowanymi. 

 

W silnikach wolnossących, R02 DPI utrzymuje stabilność bez wzrostu ciśnienia. Dla tych silników polecamy inne modele reduktorów STAG, które są dostosowane do ich potrzeb. 

 

Jak to działa? 

Podciśnienie steruje R02 DPI, zwiększając ciśnienie gazu na wyjściu reduktora. To oznacza, że w silnikach z turbiną, gdzie podciśnienie może sięgać od -0,3 do 3 barów, R02 DPI inteligentnie dostosowuje ciśnienie wtrysku od 1 do 1,7 bara, w zależności od potrzeb silnika. 

  

Korzyści? 

 To proste – R02 DPI pozwala na precyzyjne sterowanie wtryskiwaczami, zwiększając ciśnienie bez wpływu na czasy ich otwarcia i zamknięcia. Oznacza to wyższą wydajność bez ryzyka zapętlania wtryskiwaczy gazowych.

« wróć

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.