W ubiegłym roku rozpoczęliśmy kolejny test instalacji LPG do silników diesla. Sterownik STAG DIESEL został zamontowany w Toyocie Hilux, która miała za zadanie przebyć 100.000 km celem sprawdzenia prawidłowej pracy na długich dystansach - sterownik dedykowany jest w szczególności do aut, które mają bardzo wysokie roczne przebiegi. Do końca testu pozostało przejechać ok. 30 000km (samochód cały czas jest w trasie), zaś wyniki końcowe testów poznamy za niecałe 3 miesiące. Ale już dziś można jasno stwierdzić, że brak jest jakiegokolwiek negatywnego wpływu LPG na silnik DIESLA. Silnik TOYOTY jest regularnie rozbierany przy udziale rzeczoznawcy, który sprawdza m.in. luzy zaworowe oraz stopień zużycia elementów silnika. Potwierdzamy tym samym tezę, że instalacja autogaz może pracować „od nowości” w silnikach wysokoprężnych.
STAG DIESEL został zamontowany w nowiutkiej Toyocie Hilux, której specyfikacja wygląda następująco:
Zapraszamy do galerii, w której pokazujemy zdjęcia z „podróży” Hiluxa. Testy odbywały się nie tylko na polskich drogach. Samochód przejechał przez Węgry, Słowację, Serbię, Bułgarię Rumunię, Grecję, Macedonię, Bośnię i Czechy.