Zaktualizowaliśmy naszą aplikację AcStag, dodając nowe funkcjonalności. Rozszerzyliśmy także listę kodów silników o nowe pozycje oraz dodaliśmy nowe funkcjonalności na stronie internetowej. Co się zmieniło?
Aktualizacja firmware
W najnowszej aktualizacji aplikacji AcStag do wersji AcStag-0.49.10.10937 w porównaniu do wersji v4.0.1 oprócz nowych kodów i aneksów montażowych pojawiły się następujące modyfikacje:
• Nowe kody silników: ‘Hyundai/Kia G4KH (2.0 TGDI) (>2015r)’, ‘Toyota 8NR-FTS (1.2 VVT-iW D-4T)’, ‘JLR AJ126 (3.0)’, ‘Hyundai/Kia G4FJ (1.6 TGDI) GPF’, ‘BMW N20B20A (2.0T)’, ‘Nissan MR20DD (2.0)’, ‘Suzuki K14C (1.4 BJ) ‘, ‘Ford/JLR 204PT (2.0 Si4)’
• Nowa nastawa „Obsługa testu ciśnienia GMC” umożliwiające konfigurację rozwiązania przeciw zjawisku tzw. testu ciśnienia na biegu jałowym w pojazdach marek powiązanych z General Motors Company (tj. Buick, Cadillac, Chevrolet, Opel, Saab i inne).
• Nowa nastawa „Silnik Boxer”, której uaktywnienie zmienia konfigurację wejść i emulacji wtryskiwaczy benzynowych z domyślnej, prawidłowej dla standardowych, rzędowych silników czterocylindrowych na wersję optymalną dla silników typu BOXER.
• Nowa nastawa „Filtr impulsów wtrysku (zakłócenia z pary)”.
• Dodano obsługę silników VALVETRONIC (nastawa „Typ silnika).
• Nowa opcja autokalibracji: „wymuszaj pomiar ciśnienia na listwie paliwowej”.
• Dodano narzędzie diagnostyczne „rejestrator cyfrowy”
Nowe kody silników
W aktualizacji zawarliśmy listę nowych kodów silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI.
Lista nowych aneksów montażowych:
- 8NR-FTS(1,2_T)
- 204PT(2,0)
- AJ-126_306PS(3.0)
- B15XFT_(LFV)(1.5Turbo)
- CAVA(1,4_TSI)
- CTHD(1,4_TSI)
- G4FJ(1.6_TGDI_GPF)
- HNS(EB2ADTS)(1.2_THP)
- K14C(1,4_Booster-Jet)
- K14D(1,4_Booster-Jet)
- L15B1(1.5_i-Vtec)
- L15BB(1.5_Vtec_Turbo)
- MR20DD(2.0 CVT)
- N20B20A(2.0_xDrive)
Dzięki tej aktualizacji instalację autogaz STAG 400 DPI będzie można zainstalować w kolejnych modelach aut. Po raz pierwszy na naszej liście pojawiły się samochody marki Honda i BMW.
Pełna lista kodów do sterownika STAG 400 DPI
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
Aneks | Opis zmian |
Appendix_AUK(3,2_FSI) | - zmiana zdjęć kolektora ssącego z nawiertami |
Appendix_B14XFL_XFT(LE2)(1.4_T) |
- dodanie nowego samochodu (Opel Astra K,2018) |
Appendix_B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO) | - dodanie podłączenia opcjonalnego rozdział 4.3 podłączenie dodatkowe (dotyczy tylko Buick Regal) |
Appendix_HNY(EB2DTS)(1.2_THP) |
- rozdzielenie aneksu z HNZ |
Appendix_HNZ(EB2DT)(1.2_THP) | - rozdzielenie aneksu z HNY |
Appendix_L83(5.3_EcoTec) |
- dodanie zdjęć z kolejnością cylindrów |
Nowa funkcja na stronie internetowej
Dodatkowo, dla wygody użytkowników dodaliśmy nową funkcjonalność na naszej stronie internetowej. Do tabeli z listą kodów silnikowych dodaliśmy nową kolumnę z przypisanym aneksem montażowym. Dzięki temu użytkownicy uzyskają łatwy dostęp do potrzebnej modyfikacji. Po kliknięciu w hiperłącze, rozpocznie się automatyczne pobieranie pliku.